2012.04.15.
00:00

Írta: decortherapy

Könyvekkel dekorálni

Apu él-hal a repülős könyvekért. Régebben repült, ejtőernyőzött és a múltkor a kacathalom közepéből kimentettem pár hőlégballonos érmet is, mint később kiderült fiatalabb korában ez is az egyik szenvedélye volt, a sportlövészet és a birkózás mellett. Extrém apa...nekem meg tériszonyom van és csak a kosárlabdáig jutottam, mint sport...
De hát megszülettem és vége lett az extrém életnek, innentől kezdve engem kellett megmentenie amikor 3 évesen reggel 8-kor elsuhantam mellette a stégen a Balatonnál, csobbantam a 18 fokos vízbe, ő pedig csobbant utánam bemelegítőben és azon gondolkozott, hogy talán hozzám kellene ragasztania a karúszót...
Ha jobban belegondolok lehet miattam hullott ki a haja! 

De nem is ez a lényeg, ez csak haj! Különben is ez a "frizura" jobban áll neki. A könyvekre visszatérve, apunak egy halom van belőle, szakmai könyvektől a háborús lőjünk le mindenkit Top Gun kategóriáig. Persze nem fogom őket így kidekorálni, ahogy a következő DIY ötletben is látni lehet ,mert apu nem engedné, hogy valami ízléses képpel bevonjam, max talán valami hőlégballonossal, de még azzal se, mert az az övé és ne nyúljak hozzá:D kész-passz irgum-burgum! Ettől függetlenül mással lehet megcsinálom és ettől függetlenül ti még megcsinálhatjátok otthon, mert szerintem igazán ötletes és mutatós! Tehát:

Szükségünk van hozzá natúr csomagolópapírra, ragasztóra, egy általunk kedvelt, elég nagy képre, illetve a kiválasztott könyvekre. Az elkészítés menetét ezen az oldalon találhatjátok meg. Jó szórakozást hozzá! 

 

Szólj hozzá!

Címkék: könyvek

A bejegyzés trackback címe:

https://decortherapy.blog.hu/api/trackback/id/tr914433131

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása