2012.03.30.
22:16

Írta: decortherapy

Dekorálj spárgával és kötéllel!

Itt a tavasz, elmentem cipőnéző körútra, mert a tavaszi-nyári cipőimet tavaly lestrapáltam, vettem 2 újat :) Így visszamaradt 2 cipősdoboz, amit mi nem szoktunk kidobni, hanem iratokat tartunk benne (tudom fura:D). Namármost új szokása lett a családnak, hogy az összes új levelet az étkezőben lévő szekrényen hagyják... Ha pakolok és ne adj Isten máshová teszem őket megáll a világ, mert a levelek,számlák nincsenek a "helyükön" Arra gondoltam, hogyha már a régebbi iratokat úgyis cipősdobozban tartjuk a szekrényben, a levelekkel is megtehetnénk ezt csak szebb kivitelezésben. A nagy keresgélésben spárgás ötletekre bukkantam (dobozra ugyan nem:D)! Ezeket gyűjtöttem most össze:

1. Spárga labdák
Az első változathoz egy szivacs labdára kell körkörösen ragasztani a spárgát, a másodiknál pedig lufikra kell tekerni keményítőbe,cukorba vagy ragasztóba áztatott spárgát, majd ha megkeményedett ki lehet lyukasztani a lufikat és óvatosan kioperálni a réseken.

 

2.  Lámpára, lámpaernyőre:
 

3. Vázák és mécsestartók:
 

A gömbakváruim elvileg kínzás az aranyhalnak, gyorsan tegyétek át őt máshová, tegyetek a helyére kötelet:D

Ne dobjátok ki a konzerves dobozokat, befőttes- és boros üvegeket (vagy legalább is ne mindet) van annak jobb helye is a kukánál:) 
 



4. Tükör kötél kerettel

5. Szív küldi szívnek szívesen


Drótból vagy akármilyen keményebb anyagból alakíts ki szív formát és tekerd körbe spárgával! Ha szükséges bizonyos pontokon ragasztóval rögzítsd, hogy ne csússzon szét. Én a masnin egy szép gombot is el tudok képzelni. Karácsonyi dekornak is jó:)


Közben a levéltartós dolog is megfogalmazódott bennem:) Jövőhéten hozom a képeket róla!

Szólj hozzá!

Címkék: spárga kötél dekoráció

A bejegyzés trackback címe:

https://decortherapy.blog.hu/api/trackback/id/tr34351020

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása