2012.03.30.
16:24

Írta: decortherapy

Tavaszt a lakásba is!

Itt a tavasz, bár nálunk most elég cidri van. Abba is hagytam az ültetést az erkélyen, majd talán holnap lesz kedvem fázni :D Viszont a házban igazán tevékenykedhetek amíg hideg van, kerestem pár dekor ötletet, ezt szeretném most megmutatni nektek.

1. Íme az abszolút kedvenc :
Szeretem az egyszerű, de szép dolgokat és ez a papírvirágos dekor is az. Én mindig olyan szomorú vagyok, amikor elhervad a virágcsokor, amit kaptam ez viszont sose hervad el. Maximum kicsit poros lesz, ha nagyon hosszú távra tervezünk vele. A kis virágok elkészítését itt találjátok: LINK 

2. Csak a macska le ne legelje :)

 

3. Vidám lábtörlő (ez mondjuk pont kintre van, de szerintem nagyon jópofa;) )
 ELKÉSZÍTÉSE

4. Vázába: ping-pong labdára vidám textil
 

5. Túrbózd fel a műanyag virágkaspót:LINK

Szólj hozzá!

Címkék: húsvét papír virág tavaszi diy

A bejegyzés trackback címe:

https://decortherapy.blog.hu/api/trackback/id/tr194350431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása